В якому місті ви знаходитесь?

На даний час ми працюємо лише у форматі інтернет-магазину - наразі немає фізичного магазину чи мерчантів, у яких ми представлені.

 

Звідки відправляються замовлення?

Відвантаження оформлених через сайт замовлень здійснюється з виробничої фабрики, що знаходиться у місті Богуслав.

 

Чи можна зробити замовлення по телефону?

Всі замовлення в інтернет-магазині приймаються тільки через сайт. У телефонному режимі замовлення не приймаються.

 

Я зробив/ла замовлення, а мені не телефонують. Чому?

Спочатку замовлення комплектується, а потім менеджер зв'язується з клієнтом. Обробка замовлень може займати до двох робочих днів. Якщо замовлення оформлене у вихідний день, його опрацювання відбудеться в найближчий робочий день.

 

У які дні працює інтернет-магазин?

На сайті замовлення приймаються цілодобово. Менеджери працюють з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00, на вихідних консультація по замовленням відсутня.

 

Ціни та наявність товарів актуальні?

Так.

 

Чи є мінімальна сума замовлення на сайті?

Ні, немає.

 

Можна купити лише одну подушку або ковдру?

Так, мінімальна кількість товарів для замовлення вказана поруч з кнопкою "Купити".

 

Ціни вказані оптові чи роздрібні? Є знижки на товари?

В каталозі вказані ціни для роздробу. Діють знижки на набори товарів з двох та трьох одиниць, переглянути актуальні пропозиції можна в розділі Комплекти. Додаткові знижки на спеціальні пропозиції або комплектації товарів не поширюються.

 

Хочу уточнити інформацію по товару, але ще не оформлював/ла замовлення. Як звернутися?

Ви можете зателефонувати за номером телефону 0634556657 та задати питання. На сторінках сайту вказаний цей номер, натиснувши на текст поруч з ним "Передзвонити вам?" та залишивши ваш номер телефону та ім'я, менеджери зателефонують найближчим часом.

Якщо не любите спілкуватися, а віддаєте перевагу текстовим повідомленням, то написати нам можна у телеграм, вайбер, інстаграм та фейсбук, а також на пошту. Ознайомитися з усіма доступнимим методами зв'язку та обрати зручний можна перейшовши сюди.

 

Мого відділення/поштомату Нової Пошти немає у списку при оформленні замовлення. Чому?

Ми маємо можливість надсилати замовлення лише на поштові відділення (до 30 кг) та на вантажні відділення (понад 30 кг). Повязано це з розмірами продукції, адже такі вироби не є маленькими або компактними. При відправці ми не сплющуємо та не деформуємо товари у замовленнях, щоб вони мали прийнятний вигляд. У свою чергу це впливає на габарити коробок та їх об'ємну вагу - головний параметр, який визначає чи може отримати відділення Нової Пошти посилку такої ваги.

 

 

 

Якщо у Вас виникли запитання або зауваження щодо замовлення, асортименту, роботи сайту, напишіть нам повідомлення на пошту - noks.bm@gmail.com