В якому місті ви знаходитесь?
На даний час ми працюємо лише у форматі інтернет-магазину - наразі немає фізичного магазину чи мерчантів, у яких ми представлені.
Звідки відправляються замовлення?
Відвантаження оформлених через сайт замовлень здійснюється з виробничої фабрики, що знаходиться у місті Богуслав.
Чи можна зробити замовлення по телефону?
Всі замовлення в інтернет-магазині приймаються тільки через сайт. У телефонному режимі замовлення не приймаються.
Я зробив/ла замовлення, а мені не телефонують. Чому?
Спочатку замовлення комплектується, а потім менеджер зв'язується з клієнтом. Обробка замовлень може займати до двох робочих днів. Якщо замовлення оформлене у вихідний день, його опрацювання відбудеться в найближчий робочий день.
У які дні працює інтернет-магазин?
На сайті замовлення приймаються цілодобово. Менеджери працюють з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00, на вихідних консультація по замовленням відсутня.
Ціни та наявність товарів актуальні?
Так.
Чи є мінімальна сума замовлення на сайті?
Ні, немає.
Можна купити лише одну подушку або ковдру?
Так, мінімальна кількість товарів для замовлення вказана поруч з кнопкою "Купити".
Ціни вказані оптові чи роздрібні? Є знижки на товари?
В каталозі вказані ціни для роздробу. Діють знижки на набори товарів з двох та трьох одиниць, переглянути актуальні пропозиції можна в розділі Комплекти. Додаткові знижки на спеціальні пропозиції або комплектації товарів не поширюються.
Хочу уточнити інформацію по товару, але ще не оформлював/ла замовлення. Як звернутися?
Ви можете зателефонувати за номером телефону 0634556657 та задати питання. На сторінках сайту вказаний цей номер, натиснувши на текст поруч з ним "Передзвонити вам?" та залишивши ваш номер телефону та ім'я, менеджери зателефонують найближчим часом.
Якщо не любите спілкуватися, а віддаєте перевагу текстовим повідомленням, то написати нам можна у телеграм, вайбер, інстаграм та фейсбук, а також на пошту. Ознайомитися з усіма доступнимим методами зв'язку та обрати зручний можна перейшовши сюди.
Мого відділення/поштомату Нової Пошти немає у списку при оформленні замовлення. Чому?
Ми маємо можливість надсилати замовлення лише на поштові відділення (до 30 кг) та на вантажні відділення (понад 30 кг). Повязано це з розмірами продукції, адже такі вироби не є маленькими або компактними. При відправці ми не сплющуємо та не деформуємо товари у замовленнях, щоб вони мали прийнятний вигляд. У свою чергу це впливає на габарити коробок та їх об'ємну вагу - головний параметр, який визначає чи може отримати відділення Нової Пошти посилку такої ваги.
Якщо у Вас виникли запитання або зауваження щодо замовлення, асортименту, роботи сайту, напишіть нам повідомлення на пошту - noks.bm@gmail.com