Процедура покупки товару на сайті noks.ua - прості кроки в оформлені замовлення, що складається з декількох етапів.


1. Створення замовлення

Після вибору в каталозі товару, ознайомлення з його характеристиками, описом та фото на сторінці, натисніть кнопку Купити - товар додається у кошик.

Якщо закінчили додавати товари, натисніть Оформити замовлення, якщо бажаєте продовжити - натискайте Повернутись до покупок. Відвідати кошик з товарами та відредагувати замовлення можна на будь-якій сторінці сайту - варто лише натиснути на кошик, що розташовується у верхній правій частині екрана та вказує суму замовлення у десктопній версії сайту або кількість товарів у мобільній.

На сторінці вмісту кошика будуть перераховані всі обрані товари з цінами та кількістю. Змінити кількість товарів для покупки можна натискаючи + або - , щоб прибрати зайві позиції, варто натиснути на кошик для сміття.

Під списком усіх товарів є загальна сума замовлення без урахування комісії за післяплату.


2. Оформлення та підтвердження

Для початку процедури потрібно натиснути кнопку Оформити замовлення, після на сторінці побачите віконця для введення даних, що варто заповнити при оформленні.


Які дані потрібно заповнити?

1. ПІБ - Прізвище Ім'я та По Батькові у повному форматі без скорочень.

По Батькові одержувача обов'язково вказувати, якщо бажаний спосіб оплати - післяплата або накладений платіж.

Якщо деякі дані будуть відсутні, менеджер уточнить інформацію перед відправкою. Якщо хочете щоб інша особа одержала замовлення в поштовому відділенні, можна вказати її ПІБ додавши коментар до замовлення або повідомити про це менеджера під час телефонної розмови.


2. Телефон - номер, за яким можна з вами зв’язатися та що вказувати при відправленні замовлення.

В разі якщо відправлення варто зробити на інший номер - можна Додати коментар до замовлення або повідомити про це менеджера.


3. Не телефонувати для підтвердження замовлення - менеджер не буде дзвонити для підтвердження, якщо опцію буде активовано.

Перед комплектацією замовлення ми зв'язуємось з клієнтом та узгоджуємо всі дані по доставці. Ви можете скорегувати ПІБ отримувача, номер телефону та інші деталі під час такого дзвінка. При активації функції Не телефонувати менеджер не буде турбувати. Очікуйте ТТН у форматі смс-повідомлення, що надійде після відправки замовлення.

В разі відсутності потрібної для відправки інформації менеджер зателефонує або напише повідомлення у вайбері чи телеграмі в робочий час для уточнення деталей.


4. Місто - при введенні перших трьох літер назви з’явиться список з міст, селищ та смт куди ми можемо відправити замовлення.

Після вибору населеного пункту зі списку, Доставка та Оплата на сторінці стануть активними.


5. Е-пошта - e-mail або електронна пошта. Поле є не обов’язковим для оформлення замовлення в якості гостя. При заповненні графи ви створюєте акаунт постійного покупця на сайті, в якому пізніше зможете переглянути історію покупок та зберегти дані щоб не вводити їх повторно при наступній покупці.

Копія інформації замовлення буде вислана на ваш e-mail, вказаний при оформленні.


6. Додати коментар до замовлення - можна залишити будь-яку додаткову інформацію, наприклад, вказати час, коли буде зручно розмовляти з менеджером, попросити відправити ТТН у вайбер, а не в смс чи задати питання відносно товару в кошику.


7. Доставка

Відправляємо замовлення Новою Поштою лише у відділення (до 30 кг) та у вантажні відділення (понад 30 кг) - вони вказані в переліку Відділення. Замовлення не можна отримати в поштоматі в зв'язку з об'ємною вагою та габаритами наших посилок.

Знайти потрібне відділення можна почавши вводити його номер або адресу.


8. Оплата

Онлайн-оплата WayForPay - після натискання кнопки Оформити замовлення переходите на сторінку оплати та оплачуєте суму замовлення без додаткової комісії. Доставка замовлення є безкоштовною.

Замовлення можна оплатити карткою Visa або MasterCard без комісії, ввівши дані картки або навівши камеру телефону на QR-код на моніторі, щоб скористатися ApplePay або Gpay чи обрати один з варіантів при використанні смартфону під час оформлення.

На сторінці оплати при введених даних картки Visa чи Mastercard є поле для заповнення пошти - на вказану скриньку прийде електронний чек по транзакції. При використанні ApplePay або Gpay, чек прийде на ту пошту, що прив'язана до картки у телефоні. Після появи інформації, що платіж пройшов успішно, натискайте Повернутися та переглядайте статус замовлення на сайті.


В разі помилки на сторінці оплати менеджер зателефонує у робочий час, уточнить деталі та перевиставить рахунок, надіславши посилання на сторінку оплати.

При підтвердженні замовлення по телефону можна змінити онлайн-оплату на післяплату, або навпаки.


Післяплата або накладений платіж - оплата замовлення при отриманні товару у відділенні на пошті готівкою або картою. За цю послугу Нова Пошта бере комісію у розмірі 20 грн +2% від суми замовлення. Доставка замовлення є безкоштовною.

Після вибору Післяплата - оплата при отриманні потрібно натиснути кнопку Оформити замовлення.


Для кожного окремого замовлення можливий тільки один спосіб оплати на ваш вибір. Оплата замовлення по частинах різними способами неможлива.

Додатково інформацію можна знайти в розділі Оплата та доставка, в разі виникнення питання обрати зручний метод звернення до менеджерів можна на цій сторінці.


3. Замовлення прийняте

Через деякий час після оформлення покупки зателефонує менеджер за номером, що був вказаний при оформленні замовлення. Додатково можна узгодити або змінити деталі замовлення.

В разі активації Не телефонувати менеджер не буде турбувати, надійде лише ТТН у форматі смс-повідомлення після відправлення замовлення.


Через сайт замовлення приймаються цілодобово.

Опрацювання замовлення менеджерами відбуваються з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 18:00. Якщо замовлення було зроблене в неробочий час, ми зв’яжемося з вами на початку наступного робочого дня.

Прийняті та оброблені замовлення до 15:00 ми відправляємо в той же день, після - на наступний (не включаючи суботи, неділі та святкових днів). Терміни доставки НП від 1 до 3 робочих днів.


В разі виникнення проблем при відправці замовлення надійде смс-повідомлення, що відправка буде на наступний робочий день. Терміни доставки можуть бути подовжені, менеджери обов’язково попереджують про затримку клієнта. Просимо вибачення за незручності та вдячні за терпіння!


Неповний ПІБ, неправильно зазначений номер телефону або невірно обране відділення НП можуть привести до додаткової затримки. Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при оформленні замовлення та реєстрації.


Щоб внести зміни до замовлення потрібно зв’язатися з нашими менеджерами зручним способом тут і повідомити номер вашого замовлення.

Замінити комплектацію замовлення можна створивши на сайті нове, попередивши менеджера про скасування першого та актуальність другого, або скорегувавши вміст замовлення у телефонному режимі.

Скасувати замовлення або внести зміни можна до моменту його відправлення або до 15:00.


4. Відстеження замовлення

В день відправлення до 20:00 на вказаний номер при оформленні замовлення прийде смс з номером ТТН, якщо при погодженні деталей з менеджером не був обраний альтернативний метод отримання інформації на вайбер чи телеграм.

Відстежити замовлення можна на сайті Нової Пошти або в мобільному застосунку за надісланою ТТН.

Після того як посилка прибуде до відділення, має надійти повідомлення від НП що посилку вже можна отримати.

Пам’ятайте, що від нас доставка є безкоштовною. Якщо обирали метод оплати при отриманні Післяплата або Накладений платіж, то у відділенні сплачуєте вартість товару та комісію у вигляді 20 грн +2% від суми замовлення.



Дякуємо, що обираєте NOKS! Вдалих та приємних покупок!